Results

BMW Welt Munich

Uus dünaamiline ja uuenduslik diasin

Avatud arhitektuur ja klaasfassaad toovad siseruumidesse hulgaliselt valgust ja avavad hoone keskkonnale, integreerides BMW Welti harmooniliselt olümpiapargi ja BMW olemasoleva hoone arhitektuuriga.


Ülevaade

Viini arhitektide COOP HIMMELB(L)AU julge disain ühendab Müncheni BMW Welti kujutluslikul ja trende looval moel tervikuks koos tema maailmakuulsa ümbrusega. Ehitise muudab silmipimestavalt eriliseks paindliku ja läbipaistva esitlusala kohal hõljuva katusekonstruktsiooni põnev mängulisus. Sellel aukartustärataval ja dünaamilisel pilgupüüdjal on silmatorkav kaksikkoonuse kujuline fassaad. Klaasi ja terasega kaetud tornaadona näiv struktuur, mis keerleb ülespoole ja lõppeb pilve meenutava hõljuva katusekonstruktsiooniga, loodi kahe tugitasandi dünaamilise deformeerimise ja katuse põhitoestuse abil.


Kasutatud tooted

2000. aastal otsustas BMW kontsern ehitada ettevõtte peakorteri ja BMW muuseumi lähedale uue keskuse autode müügiks. Üks peamisi disainiideid oli lisada BMW tornile ja muuseumile veel üks osa, et tekiks ruumiline, täiuslik ja ühtne arhitektuuriline kooslus. Need mõtted viisid välja lõpliku projektini, mis kujutas endast suurt kaksikkoonusega ja skulpturaalse katusega läbipaistvat halli. Hoone tavatu kuju esitas erilisi nõudmisi hoone ülesehitusele ja fassaadielementidele, seetõttu valmistas Glassolutions umbes 2850 m2 pinna tarbeks 900 erinevat kolmemõõtmelist isikuturvaklaasiga klaaspaketti. Float-klaasile omase roheka tooni vältimiseks kasutati vähese raudoksiidisisaldusega DIAMANT klaasi. 12 400 m² klaasi valmistamise üks suurimaid proovikive oli logistika, aga ka 26 erinevat klaaskonfiguratsiooni paljude erikujudega. Iga klaasitüki paigaldamine oli täpselt plaanitud. Müncheni BMW Weltile ainulaadse ja aukartustäratava välimuse andmiseks kombineeriti üksteisega peaaegu kõiki Glassolutionsi tooted, muu hulgas DIAMANT, STADIP ja SERALIT LITEX.


Kokkuvõte

Alates avamisest on BMW Weltis pakutud erinevaid näitusi ja üle antud autosid. Kohe alguses teatas BMW, et ootab ligikaudu 800 000 külastajat aastas, kuid mullu suveks oli huvilisi kokku juba 10 miljonit. Igal aastal astub hoone uksest sisse umbes 2,2 miljonit inimest ja BMW väitel teeb see hoonest Baieri kõige populaarsema turismimagneti.


Tooted

Turvaklaas STADIP PROTECT ja STADIP ULTIMAX

Kui vajate turvalisust ja ohutust, pakub Glassolutions teile parimaid klaase