2000. aastal otsustas BMW kontsern ehitada ettevõtte peakorteri ja BMW muuseumi lähedale uue keskuse autode müügiks. Üks peamisi disainiideid oli lisada BMW tornile ja muuseumile veel üks osa, et tekiks ruumiline, täiuslik ja ühtne arhitektuuriline kooslus. Need mõtted viisid välja lõpliku projektini, mis kujutas endast suurt kaksikkoonusega ja skulpturaalse katusega läbipaistvat halli. Hoone tavatu kuju esitas erilisi nõudmisi hoone ülesehitusele ja fassaadielementidele, seetõttu valmistas Glassolutions umbes 2850 m2 pinna tarbeks 900 erinevat kolmemõõtmelist isikuturvaklaasiga klaaspaketti. Float-klaasile omase roheka tooni vältimiseks kasutati vähese raudoksiidisisaldusega DIAMANT klaasi. 12 400 m² klaasi valmistamise üks suurimaid proovikive oli logistika, aga ka 26 erinevat klaaskonfiguratsiooni paljude erikujudega. Iga klaasitüki paigaldamine oli täpselt plaanitud. Müncheni BMW Weltile ainulaadse ja aukartustäratava välimuse andmiseks kombineeriti üksteisega peaaegu kõiki Glassolutionsi tooted, muu hulgas DIAMANT, STADIP ja SERALIT LITEX.